Barmarkstrening for unge skiløpere...etterfulgt av kveldsmat..
Postet av Tistedalen FL den 28. nov 2023
Klar for barmarkstrening i Ertemarka....
Mens snøkanonene går for fullt for å lage snø, må unge håpefulle skiløpere drive barmarkstrening rundt i Ertemarkas skoger, eller i treningsrommet. Mens ti utøvere mandag kveld hadde treningsøkt under kyndig veiledning av trenerne Elina og Agnes, var foreldrene samlet i Servicehuset i skianlegget. Her fikk de kaffe og god informasjon angående ski, utstyr, prepping, og mulighet til å få kjøpt godt og pent brukt utstyr. Etter at treningsøkten var over for de aktive, var det dekket for kveldsmat inne i Servicehuset. En super kveld for små og store.
Det smaker godt med litt kveldsmat etter en treningsøkt i Ertemarka
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Tistedalen FL
12 med på vårens siste Nærtur!
18.06.2026
HYGGELIG TUR I VENÅSMARKA
10.06.2026
Rulleskitreningen er i gang!
08.06.2026