Tirsdag 16.okt inviterte Barnas Turlag til kveldsmattur på festningen
Postet av Tistedalen FL den 17. okt 2018
Rundt 60 store og små møtte opp. Noen gikk en tur på festningen, mens andre lekte på den nye lekeplassen og på området rundt bålplassen. Da mørket falt på var det koselig å samles rundt bålet. Mange grillet pølser og pinnebrød, og andre hadde med matpakke. Det smakte ekstra godt med noe varmt fra termosen i duskregnet. Dette var en veldig koselig kveld, som vi gjerne gjentar.




Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Tistedalen FL
12 med på vårens siste Nærtur!
18.06.2026
HYGGELIG TUR I VENÅSMARKA
10.06.2026
Rulleskitreningen er i gang!
08.06.2026