Offisiell åpning av Servicebygget i skianlegget
Postet av Tistedalen FL den 6. okt 2016
Onsdag 12. oktober er det offisiell åpning av det nye huset i skianlegget. Det er invitert representanter fra sponsorer og støttespillere, men det er også ønskelig at medlemmer og andre kan være tilstede for å lage en fin ramme om arrangementet.
Skiløpere både fra vår egen klubb og Team Østfold vil ha en treningsøkt i anlegget, og vil dermed vise fram sine ferdigheter. Vi håper på en hyggelig onsdagskveld i Ertemarka fra kl. 18 og utover!


Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Tistedalen FL
12 med på vårens siste Nærtur!
18.06.2026
HYGGELIG TUR I VENÅSMARKA
10.06.2026
Rulleskitreningen er i gang!
08.06.2026