Har du kjøpt bil hos Jensen & Scheele?
Postet av Tistedalen FL den 28. apr 2016
Er du medlem i Tistedalen Friluftslag og har kjøpt bil
hos Jensen & Scheele i 2016, meld fra til oss.
Da kan vår klubb få kr. 1000,- av firmaet, for hver bil
våre medlemmer har kjøpt.
Uansett merke, gammel eller ny.
Meld inn til oss om ditt navn, adresse eventuelt bilmerke/
bilnummer, så sjekker vi dette opp sammen
med Jensen & Scheele.
Dette kan bli noen kroner i vår klubbkasse, men vil
ikke bli noen utgift for dere som Jensen & Scheelekunde
eller som medlem i Tistedalen Friluftslag.

Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Tistedalen FL
12 med på vårens siste Nærtur!
18.06.2026
HYGGELIG TUR I VENÅSMARKA
10.06.2026
Rulleskitreningen er i gang!
08.06.2026