25 stk. med på dagens Onsdagstur!
Postet av Tistedalen FL den 18. mar 2026
Idag var vi 25 på tur fra Ertemoen til Ertehytta hvor vi varmet oss med bål og grillet. Litt "blåsete", men en fin tur.
Alle foto: Stein Salberg








Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Tistedalen FL
12 med på vårens siste Nærtur!
18.06.2026
HYGGELIG TUR I VENÅSMARKA
10.06.2026
Rulleskitreningen er i gang!
08.06.2026