Onsdagstur i yr og regn!
Postet av Tistedalen FL den 12. mar 2026
Sju personer trosset yr og fikk en bra tur i lysløypa opp via Bjørnlia. Fin rast på Ertehytta og vi gikk sti - snarveier - hele veien tilbake også, så 6-7 km ble det. Regnet kom for fullt da vi var tilbake fra turen. Neste onsdag blir bålet fyrt opp på Ertehytta. Ta med til egen grilling for den som ønsker. Foreløpig ser været bra ut. Mayna
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Tistedalen FL
12 med på vårens siste Nærtur!
18.06.2026
HYGGELIG TUR I VENÅSMARKA
10.06.2026
Rulleskitreningen er i gang!
08.06.2026
Sju personer trosset yr og fikk en bra tur i lysløypa opp via Bjørnlia. Fin rast på Ertehytta og vi gikk sti - snarveier - hele veien tilbake også, så 6-7 km ble det. Regnet kom for fullt da vi var tilbake fra turen. Neste onsdag blir bålet fyrt opp på Ertehytta. Ta med til egen grilling for den som ønsker. Foreløpig ser været bra ut. Mayna