Mange med på sesongens første Onsdagstur!
Postet av Tistedalen FL den 4. mar 2026
I dag, onsdag 4. mars, gikk den første av vårens "Onsdagsturer" i Ertemarka. I flott turvær, med vår i lufta, møtte 30 ivrige turgåere på parkeringsplassen ved skianlegget. Turen gikk som alltid innom Ertehytta, og foreløpig er planene lagt for hver onsdag i mars! Se annonse og informasjon her på tfl.no!
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Tistedalen FL
12 med på vårens siste Nærtur!
18.06.2026
HYGGELIG TUR I VENÅSMARKA
10.06.2026
Rulleskitreningen er i gang!
08.06.2026