God oppslutning på den første onsdagsturen! Ny tur onsdag 8. oktober!
Postet av Tistedalen FL den 24. sep 2025
I dag, onsdag 1. oktober, ble den første av to annonserte turer i Ertemarka avviklet. Det var god oppslutning, og det ble samtidig opplyst at det trolig kommer flere neste onsdag. Kanskje dette er noe som bør være et fast innslag på onsdags formiddagene framover høsten. Det hører med til historien at den innlagte pausen med mat og drikke var inne på Ertehytta, foran peisen!


Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Tistedalen FL
12 med på vårens siste Nærtur!
18.06.2026
HYGGELIG TUR I VENÅSMARKA
10.06.2026
Rulleskitreningen er i gang!
08.06.2026