Oppussing av Stanghytta!
Postet av Tistedalen FL den 21. mar 2025
Arbeidet på den nye DNT-hytta går fremover. Stanghytta på Prestebakke blir fin. Litt råte og insektangrep fixer vi. I dag har vi installert ovn og malt tak.
Bare rør!
Viggo og Einar monterer pipe.

En liten pause på verandaen i solnedgangen.
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Tistedalen FL
12 med på vårens siste Nærtur!
18.06.2026
HYGGELIG TUR I VENÅSMARKA
10.06.2026
Rulleskitreningen er i gang!
08.06.2026